Informatie

"Bestelprocedure"

HOE TE BESTELLEN

- In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen;
- Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". U kunt direct afrekenen of een account aanmaken om te profiteren van speciale klantenacties en kortingen;
- Geef nu uw naam en adresgegevens op. Kies een betaalmethode en klik nadat u accoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Verder";
- Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op "Bestellen met betaalverplichting" (om te betalen via iDEAL of PayPal) en uw bestelling is geplaatst.

 

"Verzendkosten"

VERZENDKOSTEN
De verzendkosten worden berekend wanneer u wilt afrekenen. De verzendkosten zijn afhankelijk van de maten en het gewicht van het product.
 
Verzendkosten zijn inclusief BTW
 
LEVERTIJDEN
Sjohndeco probeert uw bestelling binnen 3 tot 7 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest.
 
BESTELLING ZELF AFHALEN
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Hoogland. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.
 

"Betaalmethoden"

Sjohndeco kent 4 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:
 
VOORUITBETALEN
U kunt het totaalbedrag overmaken naar rekeningnummer NL61 INGB 0005 2013 23 , t.n.v.: Appeldoorn/v.d. Spek
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!
 
REMBOURS
U betaalt rechtstreeks aan de Post NL medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de Post NL medewerker langs komt. Treft de Post NL medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de Post NL medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor uw het voldoen van uw bestelling.
 
Voor bestellingen met betaling onder rembours brengen wij een extra bedrag in rekening (+ de normale verzendkosten)
  t/m 2 kg 5 kg 10 kg 20 kg 30 kg
NL € 18,35 € 18,35 € 18,35 € 23,20 € 23,20
 
PAYPAL/CREDIT CARD (deze betaalmethode is nog niet actief)
U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen acount te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.
 
iDEAL (deze betaalmethode is nog niet actief)
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.
 

Voorbeeld "Annuleren & Retourneren"

WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Sjohndeco reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel [X] van onze algemene voorwaarden.
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar ons retouradres. Sjohndeco zal de gehele aankoopsom aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in niet gerestitueerd.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan sjohndeco kenbaar te worden gemaakt. Gebruikt u hiervoor ons retourformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Sjohndeco heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.
 
Retouradres:
Het retouradres krijgt u van ons via een e-mail

"Klachtenafhandeling"

KLACHTPROCEDURE

Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar info@sjohndeco.nl. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Powered By OpenCart
Sjohn Deco © 2019